Promovează-te scriind o carte

Să scoţi o carte ajută la promovarea a ceea ce vinzi. Scrii în ea ceea ce faci şi cum faci şi cum e stilul tău şi îţi lărgeşti marja de clienţi receptivi sau transformi mulţi prospecţi în clienţi. Scrii deoarece consideri că serviciile tale sunt esenţiale în domeniul lor corespunzător.

Prezentându-te pe piaţă cu o carte poate să nu pară la început o idee bună, totuşi avantajele vin pe parcurs mai ales dacă este bine scrisă, transformându-se într-una din resursele pe care contezi.

Poate consideri că nu ai timp şi să scrii o carte şi că modalitatea de a-ţi promova ideile şi afacerea se poate face prin materiale mult mai mici precum bannere sau fluturaşi. Însă în ziua de azi, publicul fiind bombardat din toate părţile de reclame, oferte, promoţii, slogane nu mai poate selecta ce îl interesează decât cercetând mai îndeaproape ce i se oferă. Şi clientul din ziua de azi are multe întrebări pe care nu reuşeşte să le adreseze şi multe temeri pe care nu şi le exprimă. Vor să aibă încredere în cei de la care cumpără, să primească valoare, să găsească lucruri sau servicii diferite, care ies cumva în faţă. Oamenii au la îndemână internetul şi se documentează, iar ceea ce găsesc despre afacerea ta le influenţează decizia de a cumpăra sau nu. Fac comparaţii, îi interesează părerile altora, acceptă servicii sau produse oferite gratuit pentru a vedea despre ce e vorba. Publicul te va descoperi într-un fel sau altul, trebuie doar să-ţi măreşti şansele de a fi prezent.

Cartea ta devine cartea ta de vizită şi poate fi un fel de biografie a ta sau a afacerii tale. Publicul adoră celebrităţile, se uită de jos la persoane promovate şi astfel va deveni interesat de tine, pentru că te promovezi unde oamenii au acces, dar nu doar la televiziune sau în ziar ori pe blog, ci într-o carte. O carte determină dialoguri şi construieşte detaliat lumea în care încerci să faci o schimbare. O carte e ca un bilet către lumi îndepărtate, pe blog eşti prezent în lumea virtuală, cu o carte poţi ajunge oriunde fără să fii restricţionat de necesitatea unui dispozitiv care să aibă acumulatorii încărcaţi.

Pe Mihaela Stroe o cunoasc mai bine de când a lansat cartea „În armonie cu mine” în 2015 iar de când Ioana Andrievici a lansat în 2014 cartea „101 tehnici de negociere”, am descoperit că negocierea este o discuţie foarte avantajoasă şi nicidecum un comportament negativ.

Aşadar, o carte îţi pune la expoziţie efectiv imaginea, mărindu-ţi vizibilitatea, contribuie la credibilitate şi te poziţionează ca persoană influentă, mai mult de atât te face să analizezi din mai multe unghiuri ceea ce faci în firma ta şi te face să te exprimi mai mai bine în legătură cu domeniul în care profesezi şi să determini chiar crearea de noi reţele de oameni care te apreciază, te caută, se interesează de tine. Plus că îţi creezi un venit pasiv.

Acum dacă deja pare o idee grozavă, totuşi e bine să luaţi în considerare faptul că a publica o carte necesită multe resurse, munca nu e uşoară dar pe măsura investiţiei se vor arăta şi roadele. Iar când spun investiţie mă refer la munca depusă, timpul necesar, cunoştinţele disponibile şi banii – toate puse la bătaie.

Dacă urmăriţi să publicaţi cărţi, citiţi şi „Să scrii o carte ajută la…

N-ar trebui sa scriem cărţi decât pentru „a spune” în ele…

Emil Cioran (1911 – 1995)

Leave a Reply

Close Menu